infolinia : 505 756 437  pon-pt 10:00-18:00
email: biuro@ahh.sklep.pl               
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości prosimy o kontakt na adres: biuro@ahh.sklep.pl


Zwroty

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny", masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument.

Jeśli chcesz zwrócić towar, powinieneś w terminie 14 dni kalendarzowych od jego otrzymania, złożyć najlepiej na piśmie chęć rezygnacji z zakupu towaru (odstąpienie od umowy sprzedaży) a następnie odesłać do nas to oświadczenie wraz z towarem.  

Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru - procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki, przygotujemy korektę faktury, a Tobie zwrócimy przelew na konto.

Jeżeli wysyłasz paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą do reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl